Detta är Lidingövänsterns företrädare

collage

Många av Lidingövänsterns företrädare är inte alltid så synliga i kommunen som vi skulle önska. Här presenteras alla Vänsterpartiets företrädare.

Birgitta Ehlin – Gruppledare för Vänsterpartiets partigrupp i kommunfullmäktige, revisor för Vänsterpartiet Lidingö

Sven-Erik Wånell – Suppleant i kommunstyrelsen för Vänsterpartiet, ledamot av partigruppen i kommunfullmäktige, valberedare för Vänsterpartiet Lidingö.

Lars Månsson – Revisorssuppleant för Vänsterpartiet Lidingö

Ida Luther Näsholm – Ordförande för Vänsterpartiet Lidingö, ersättare i kommunfullmäktige, ersättare i Kultur och Fritidsnämnden i Lidingö för Vänsterpartiet, ledamot av Vänsterpartiet Storstockholms Distriktsstyrelse och Arbetsutskottet (AU), Ordförande för Ung Vänster Östermalm-Lidingö-Vaxholm

Kjell Fransson – Studieansvarig och EU-valsamordnare för Vänsterpartiet Lidingö

Johan Båge – Styrelseledamot för Vänsterpartiet Lidingö, adjungerad i ekonomifrågor i styrelsen för Ung Vänster Östermalm-Lidingö-Vaxholm