Sommarlov

I likhet med de andra partierna i Lidingö Kommunfullmäktige är Vänsterpartiet Lidingö mitt uppe i ett välförtjänt sommarlov och vilar upp sig för ett nytt och med stor sannolikhet slitsamt, turbelent och intressant år i Kommunen. Det är skönt att vila men det kliar lite i fingrarna efter att få sätta tänderna i nya arbetsuppgifter och frågor, och återuppta behandlingen av sådana som ligger vilande nu i sommartid. Dessutom kommer dialogen med Socialdemokraterna och Miljöpartiet att intensifieras under nästa år.

Men nu är det sommarstängt och ledigt. Partiets medlemmar befinner sig i sommarstugor, båtar, hos släktingar och hos vänner för att vila upp sig.

Några som inte vilar är däremot partiets envetet arbetande Ung Vänsterklubb, Ung Vänster Östermalm-Lidingö-Vaxholm, som låter hälsa att man driver verksamhet året runt, så även i sommartider.

Vill du komma i kontakt med Vänsterpartiet Lidingö?
Maila: [email protected]
Eller ring: 073 535 7576